Betalen en verzenden
Betalen
De bestelling betalen kan via iDeal of bankoverschrijving. Betalingen via ideal worden direct ontvangen.
Bij betalingen via bankoverschrijving kan het 1 werkdag duren voordat de betaling binnen is. De bestelling wordt verwerkt zodra de betaling binnen is.
Levertijd
De levertijden van onze producten variëren van een aantal dagen tot 2 weken. De levertijd staat bij ieder product in de webshop apart vermeld. Een bestelling van meerdere producten wordt niet in delen verzonden. Alle producten worden in één keer verzonden, daarbij wordt de langste levertijd van het bestelde product aangehouden. Op zon- en feestdagen worden geen bestellingen verzonden.
Heeft u een spoedbestelling? Neem dan even contact met ons op alvorens uw bestelling de plaatsen. In overleg is het misschien mogelijk een bestelling sneller te ontvangen.
Product | Normale levertijd |
Geboortestoeltje | 1-2 weken |
Memorybox | 1-2 weken |
Groeimeter | 1-2 weken |
Geboortekaartjes | 5 werkdagen |
Geboorteposter | 3 werkdagen |
Broodbakje | 7 werkdagen |
Beker | 7 werkdagen |
Verzenden/verzendkosten
Verzending vindt plaats door PostNL. De verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland bedragen €4,95. PostNL bezorgd niet op zondag en maandag.
Verloop van de verzending
Op het moment dat het pakket is verzonden ontvang je een verzendmail met een track & trace code. Hiermee kun je online de verzendstatus volgen (deze link werkt meestal op werkdagen na 21.00 uur). De bezorger van PostNL komt de volgende dag (m.u.v. zondag) op het opgegeven adres langs om het pakket af te leveren. Op de dag van bezorging ontvang je ’s morgens een mail van PostNL om je te informeren over het tijdvak (van 1 tot 3 uur) van de bezorging.
Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent, ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. Als je geen keuze maakt, of kiest voor aflevering thuis op een andere dag, en je bent ook deze keer niet thuis, dan ontvang je een bericht om je brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen. Heb je vragen over de bezorging van je pakket? Bekijk de meest gestelde vragen over het bezorgen van pakketten door PostNL op www.postnl.nl.
Bestelling annuleren
Als u uw bestelling plaatst gaat u automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en is het niet meer mogelijk uw bestelling te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u denkt dat er in het bestelproces iets misgegaan is.
Herroepingsrecht
Alle producten van Studio Tink zijn gepersonaliseerd en op maat gemaakt voor de ontvanger. Daarom kunnen deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Het schilderen van de handgemaakte producten is handwerk, daarom kunnen de afbeelding en kleuren afwijken van het originele geboortekaartje. Uiteraard wordt de schildering zo realistisch mogelijk nagemaakt.
Retourneren
Vanzelfsprekend mogen de artikelen niet beschadigd zijn en dient zowel de verpakking als het product in nieuwsstaat te zijn als u uw bestelling ontvangt. Mocht uw bestelling ondanks onze inspanning niet naar wens zijn of heeft u een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan hier contact met ons op.
In onze algemene voorwaarden lees je de exacte criteria voor het retourneren. U bent als verzender in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor de retourzending totdat deze bij ons is afgeleverd. Kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.